Dag 4

6 augustus 2017 - Pomona, California, Verenigde Staten

We vertrokken al op tijd vanuit Ventura waar we 's avonds nog heerlijk uit zijn gaan eten bij het strand., en we we ook nog getrakteerd werden op een mooie vuurwerkshow vanwege de kermis die daar aan de gang was. De reis vandaag ging richting Los Angeles, en eerst naar Venice beach. Prachtige stranden en een lange pier het water in. Wat was het er druk, vooral ook met het parkeren van onze RV. Verder ging het weer richting LA. 7 banen aan de ene kant en 7 aan de andere ... en tjokvol met auto's! We zaten niet eens in de spitsuren dus kun je nagaan. Petje af voor de chauffeur, het was "challenging" zoals ze hier zeggen. We bereikten de camping in Pomona, net buiten de stad, zodat we morgen de stad kunnen bezoeken. Het was tijd voor de pool voor the Guy's en een boek voor Jan en mezelf!

1. Gos en Marjo:
    6 augustus 2017
    Gerda zei al dat het druk zou zijn, maar 2x 7 volle rijbanen is wel héél véél. Daar moet je, je hoofd maar koel zien te houden.
    Gelukkig heeft Jan deze kwaliteit :>
  2. Marjolein:
    6 augustus 2017
    Met jullie blog geniet ook ik weer opnieuw van de reis. Super!! Heel veel plezier!
  3. Marjolein:
    7 augustus 2017
    Leuk om te horen, het is erg leuk dat we gevolgd worden net als echte bloggers. Het is fantastisch hier!