Dag 6

7 augustus 2017 - Wenden, Verenigde Staten

Hee allemaal, daar zijn we weer. Weer een top dag gehad! Het ging vandaag vanuit onze KOA-camping in Pomona In de buurt van LA naar een heel ander uiterste, nl Arizona waar het vele malen rustiger was. Via het prachtige Joshua Tree park richting Grand Canyon. Joshua Trees zijn de heel aparte bekende bomen, je zult ze best wel herkennen. Er werd geklommen op de Rocks door de Boys, beetje te hoog, voor mij, maar voor de mannen:piece of cake. Woestijngebied met cactussen, rattlesnakes en coyotes. Die hebben we gelukkig niet gezien.. maar deze wel. Buitengewoon! Door ging het, de natuurlijke grens tussen beide staten is de Colorado river, even zwemmen, lekker afgekoeld weer verder. We bereikten onze camping in Salome in het donker. Op de vraag waar we nog wat te eten konden krijgen, was het antwoord " your in the middel of nowere so there is only one restaurant around here, " The cactus bar" Een typisch Amerikaanse bar, met Pool billiart, en enkele Amerikanen die graag een praatje met de dutch Guy's wilden maken. Nog even een duik in het zwembad waar de vleermuisjes ons om het hoofd scheerden, opletten voor slangen, werd gewaarschuwd, maar die slapen vast onder een steen. Gaan wij nu ook doen, maar dan in onze lekkere bedjes in de RV. Night night!